26 d’octubre del 2012

Funda per iPad i mòbil

Hola floretes!
Aquí us deixo les fotos de les meves últimes creacions costurils ;P Unes fundes de feltre i tela per l'iPad i pel mobil!
Aquí os dejo las fotos de mis ultimas creaciones costuriles, unas fundas de fieltro i tela para el iPad i para el móvil



Properament més, ja que m'han encarregat fer-ne 2 més per mòbil! :) 
Proximamente mas, ya que tengo pedido para hacer 2 mas para móvil! :)

I aquest és el davantal del Cuiner Pinyol!  El vaig fer l'altre dia a la feina; treballo en una empresa que organitza activitats per nens i hem creat aquest davantal per als peques que facin la castanyada amb nosaltres. El monitor que els ensenyarà a fer panellets lluirà aquest davantal tan maco pintat a mà per mi!! ^_^
Y este es el delantal del cocinero Pinyol! Lo hice el otro dia en el trabajo; trabajo en una empresa que organiza actividades para niños y hemos creado este delantal para los peques que hagan la castañada con nosotros. El monitor que les enseñará a hacer panellets lucirá este delantal tan bonito pintado a mano por mí! ^ _ ^


Què us semblen? | Que os parecen?
Petonets i besitos!

2 comentaris:

  1. Doncs jo (aixins em va) em quedo amb el devantal! jaja tot i que les fundes són molt xules. Peró filla davant lo dolç que s'aparti l'informàtica jaja
    Ptns

    ResponElimina
  2. Quina xulada!!!
    Per cert, estic de sorteig, per si et ve de gust passar a veure'm per: taluqui.blogspot.com
    Besuquis!

    ResponElimina