8 de setembre del 2011

El meu 1r intercanvi

Hola hola!! tenia unes ganes bojes de fer aquesta entrada!! Però Correus ens ha fet una mala passada... aix.
Aquest és el meu 1r intercanvi i em fa molta il·lusió compartir-ho amb totes vosaltres.L'he fet amb l'Anna de El Mundo de Nannycositas i m'ha enviat tot això:

Hola hola! tenía unas ganas locas de hacer esta entrada! Pero Correos nos ha hcho una mala pasada ... aix. Este es mi 1r  intercambio y me hace mucha ilusión compartirlo con todas vosotras. Lo he hecho con Anna de El Mundo de Nannycositas y me ha enviado todo esto:


Al obrir el paquet... un caixeta de cartró monissima! i dins... un peluxet molt tendre, un parell d'agulles de pit i unes arracades de fimo i un anell que m'encanta!! és una passada ;) moltissimies gràcies reina!
 
Al abrir el paquete ... un cajita de cartón monísima! y dentro ... un peluchito muy tierno, un par de broches y unos pendientes de fimo y un anillo que me encanta! es una pasada;) muchísimas gracias reina!

 
I això és el que li vaig enviar jo:
Dues arracades, un anell de botons, una agulla de pit, una agulla d'estendre forrada i amb imant per penjar notes i una miqueta de material. Tot dins una caixeta forrada per mi de la que vaig deixar-me de fer la foto! ( aix els nervis d'empaquetar-ho...)

Y esto es lo que le envié yo:
Dos pendientes, un anillo de botones, un broche, una aguja de tender forrada y con imán para colgar notas y un poco de material. Todo dentro de una cajita forrada por de la que no me acordé de sacarle foto! (Aix los nervios de empaquetarlo ...)


Algú vol ser el meu 2n intercanvi!?!? Me'n moro de ganes :)
Alguien quiere ser mi 2 º intercambio!?!? Me muero de ganas:)

Petonets i besitos!!  

5 comentaris:

  1. Hola!!! Me llamo Raquel y acabo de conocerte, me ofrezco a ser tu 2º intercambio si tu quieres!! me encanta hacerlos!!! Espero tu respuesta wapa!

    "El mundo de Raquel"
    http://mamamuki.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Quines coses més maques! m'apunto per un intercanvi pero pel novembre o desembre
    Ptns

    ResponElimina
  3. ostras que guapo sona aixo del intercanvis...quan porti mes temps en el mon del blogs m'apuntaré.

    ResponElimina
  4. llegó el día, visita mi blog y lee la última entrada relacionada con el amigo invisible, sigue los pasos y en poquito tiempo tendrás la dirección del amigo al que regalar. gracias por tu colaboración. un beso!

    ResponElimina
  5. Que guapo todo,me encanta,enhorabuena cielo.
    Un besin.

    ResponElimina