14 de maig del 2012

Banderetes

Hola floretes!!

Dimarts passat va ser l'aniversari del meu xicot, dissabte el vem celebrar i li vaig fer un pa de pessic farcit de xocolata i un pastís de xuxes amb banderetes i tot!! 


El pasado martes fue el cumpleaños de mi chico, el sábado lo celebramos y le hice un bizcocho relleno de chocolate y una tarta de chuches con banderitas y todo!



El pa de pessic està fet seguint aquesta recepta: http://www.pequerecetas.com/receta/bizcocho-de-yogur/ és el pa de pessic de iogurt de tota la vida, però jo no l'havia fet mai! jeje i un cop una mica fred el vaig obrir, vaig desfer xocolata de postres al bany maria i l'hi vaig posar.
El bizcocho está hecho siguiendo esta receta: http://www.pequerecetas.com/receta/bizcocho-de-yogur/ es el bizcocho de yogur de toda la vida, pero yo no lo había hecho nunca! jeje y una vez frío lo abrí, deshice chocolate de postre al baño María y se lo puse. 

Aquí us deixo també unes fotos de les banderoles, estan fetes amb gomets!! les he vist a molts bloggs amb washitape ( o alguna cosa aixi) però com que no en tinc i no n'he trobat,... doncs vaig improvisar! Gomets i retolador permanent ;)
Aquí os dejo también unas fotos de las banderolas, están hechas con pegatinas! las he visto en muchos bloggs con washi tape (o algo asi) pero como no tengo y no he encontrado ... pues improvisé! pegatinas triangulares y rotulador permanente ;)





Petonets i besitos!! 

2 de maig del 2012

8è premi

La Noe de Me dicen noe de  m'han concedit el meu 8è premi !!
Noe de  Me dicen noe me ha concedido mi 8º premio !!

Muchas gracias guapa!! 

L'he de passar a 5 blogs que tinguin menys de 200 seguidors així que el passo a :
Tengo que pasar este premio a 5 blogs que tengan menos de 200 seguidores asi que lo passo a:

P@tRi ARt
 
Passeu a veure els tresorets que fan, no tenen desperdici!
Pasad a ver los tesoritos que hacen, no tienen desperdicio!

Petonets i besitos!!